We kunnen weer verder

30 september 2015 - Maun, Botswana

Zoals jullie aan de bestemming kunnen zien, is de bus weer gemaakt en kunnen we weer verder met onze reis, i.p.v. 8.00 konden we pas om 11.30 vertrekken vanuit Zijn Rundu naar Caprivi waar de lodge op een prachtige plek aan de Okavangarivier ligt en waar we om 17.00 een boottocht hebben gemaakt tot het donker werd 19.00 uur. Het wemelde er van de nijlpaarden en we hebben zelfs 1 krokodil gezien en naruurlijk weer olifanten en een aapjesfamilie. Prachtig allemaal. Vanmorgen zijn we weer doorgereisd naar Maun in Botswana en hebben we een middag om even bij te komen van al het gereis en ons voor te bereiden op onze gamedrive naar een 2 daags kamp in de Okavangadelta.

helaasmoeten jullie het weer zonder foto's stellen, het lukt nog steeds niet om de foto's van Frank zijn camerakaart op mijn tablet te krijgen en de nijlpaarden waren te ver weg om met mijn tablet foto's te nemen.

Vanaf nu helaaseen paar dagen geen internetverbindingen, maar zodra mogelijk laten we weer iets horen.

1. Nathalie:
    30 september 2015
    Fijn dat jullie toch nog redelijk snel weer verder konden reizen. Hoop dat jullie niets van het programma gemist hebben, hierdoor.
  2. Nathalie:
    30 september 2015
    Hoi Nathalie, Ed en Iris, nee, we hebben niets van het programma gemist hoor, wel langer doorgereden om tijd in te halen, we denken aan het eind van de reis 5000 km met de bus gereden te hebben exclusief de gamedrives, nu een middagje rust, ook wel een keer lekker moeten we eerlijk zeggen. Liefs oop en oma, papa en mama
  3. Kitty:
    1 oktober 2015