Naar de Hereroes

27 september 2015 - Nationaal park Etosha, Namibië

Onderweg naar de volgende lodge zijn we gestopt bij de hereroes, langs de zandweg een paar stalletjes waar vrouwen in traditionele klederdracht achter een Singer handnaaimachine aan het naaien waren met een kindje voor zich op de vloer. Daar een paar poppetjes gekocht die door die mensen gemaakt waren. Verder naar de lodge waar we van een prachtige zonsondergang en zonsopgang genoten hebben.
De volgende dag weer om 7.00 juur vertrokken om naar Etosha National park te gaan en onderweg op bezoek bij de Himbastam. IN Etosha hebben we giraffen, hyena, s springbokken, leeuwen, olifanten en struisvogels. Nog steeds problemen met foto's plaatsen, die volgen als we weer thuis zijn, sorry.
Morgen om 5.15 op 6.00 uur ontbijt 6.30 uur een gamedrive, benieuwd of we dan de neushoorn kunnen vinden.
Nou, we hebben vandaag heel veel geluk gehad, giraffen, gnoes, luipaard, olifanten, neushoorn, heel veel struisvogels hebben we allemaal gezien, Ook nog weer geprobeerd wat foto's te plaatsen, zie het album impressie, wij zitten nu in een prachtige lodge en gaan van ons pilsje en het diner genieten na deze lange en enerverende dag. Tot het volgende verslag.

1. Nathalie:
    27 september 2015
    Weer een hoop beleefd en veel dieren gezien! Leuk!

Groetjes van ons alledrie
  2. Nathalie:
    27 september 2015
    Ja Nathalie, zeker veel gezien, ik vergeet nog de leeuwen en de zebra's te melden. Leuk om de reacties allemaal te lezen. Liefs papa en mama.
  3. Anja en Anton:
    27 september 2015
    Prachtig, Carla en Frank, die nationale parken, want daar zien jullie denken wij de meeste dieren. Al veel gezien. Jammer dat het niet lukt met de foto's, maar die zien we dan wel als jullie weer terug zijn. Als jullie er nu maar van genieten. En dat blijkt wel uit de verslagen. Nog meer moois voor de boeg, dus nog veel plezier. Groetjes, A&A
  4. Kitty vd W:
    Hoi Carla en Frank,
    Ik heb even een beetje rondgesnuffeld op de homepage en vond deze uitleg m.b.t. foto's plaatsen, misschien heb je er wat aan. Leuk om jullie verslag te lezen, geniet ervan! Liefs Kitty

Hoe plaats ik een foto in mijn reisverhaal?
    Tijdens het schrijven of bewerken van een reisverhaal, vind je bovenin de teksteditor een knopje met een icoon van een foto. Klik op dat knopje en er opent zicht een "popup". Klik in die popup op de knop "Bladeren". Selecteer vervolgens de foto die je in je reisverhaal wilt plaatsen.
  5. Kitty:
    28 september 2015
    Geweldig! En maak je niet druk om foto's. Besteed je tijd liever aan rondkijken naar al het moois om jullie heen :-) xxxxxx
  6. Joke:
    28 september 2015
    Mijn lievelingsdier hebben jullie in ieder geval gespot. Mooie dag zo te lezen met veel indrukken. Geniet er maar van, groetjes Joke